تخته osb - تخته او اس بی

صفحه اصلی تماس با ما
09212268217 تماس جهت مشاره

او اس بی (OSB) با نامهایی از قبیل چوب او اس بی، ورق او اس بی ، تخته او اس بی و یا چوب OSB ، ورق OSB ، تخته OSB خوانده میشود .

چوب osb

ورق او اس بی مخفف کلمه Oriented Stand Board که در مجموع می توان آن را تخته های چوب پرس شده نامید و یا در بعضی از کشورهای دیگر به نام (OSSB) او اس اس بی که مخفف کلمه Orieted Split Straw Board هستند نامیده می شوند و در مجموع می توان آنها را تخته ورق های پرس شده در یک راستا معنی نمود ، البته ما در ادامه آنها را به همان نام متداول خود یعنی او اس بی می نامیم .

چوب او اس بی

این محصول توسط Armin Elmendorf در کالیفرنیا در سال 1963 اختراع شد. OSB یک ماده با خواص مکانیکی مطلوب است که آن را مناسب برای کاربردهای باربری در ساخت و ساز می کند. در حال حاضر محبوب تر از تخته سه لا است، که 66 درصد از بازارجهانی در پنل ساختاری را به عهده دارد.

در حال حاضر تخته OSB عموما در کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه از قبیل : آلمان ، فرانسه ، کانادا ، آمریکا ، رومانی ، لهستان ، ترکیه و ... ساخته می شوند و کشورهایی مانند چین و یا هند تا به حال موفق به تولید این محصول نگردیده اند ، هرچند که ظاهرا در کشور چین خط تولید اروپایی این محصول در حال راه اندازی می باشد .

تخته او اس بی ساخته شده از رشته های نازک چوب که پس از میکس شدن با نوعی وکس مخصوص تحت فشار حرارتی قرار گرفته و فشرده میشود.

تحته او اس بی

چوب او اس بی ورق هایی در ابعاد ۱/۲۲ × ۲/۴۴ متری می باشد در ضخامت های 9 – 11- 15 و 18 میل می باشد

مصارف چوب او اس بی در زیرسازی و روکش سقف ،دیوار, کف پوش ، صنعت مبلمان ، کابینت ، پارتیشن ، تزئینات داخلی و...

ورق او اس بی

ویژگی های چوب ضد آب OSB:

1- مناسب برای هر محیطی اعم از مرطوب و خشک
2- محکم، با دوام، سبک و در برابر سوراخکاری و سنباده کشی پایدار است.
3- از همه مهمتر ارزان و سبک جهت ساختمان سازی

تخته osb

مزایای چوب EGGER OSB آلمان

قیمت تخته او اس بی

جهت اطلاع از فروش تخته او اس بی , خرید ورق او اس بی , قیمت تخته osb , زیرسازی چوب او اس بی , قیمت نصب و اجرای تخته او اس بی متوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
پوشش سقف شیبدار
09212268217