در این مقاله میخواهیم راهکار های برطرف کرن لکه های سیاه روی سقف شینگل را به شما نشان دهیم.

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که رطوبت محیطی بالایی وجود دارد، لکه های سیاه رنگی که بر اثر رشد خزه بر روی سقف های شینگل ایجاد شده است را میبینید.

این لکه ها با مرور زمان ممکن است در محیط های مرطوب به وجود آیند.

شینگل جلبک زده

زمانی که از فاصله دور سقف شیبدار به نظر کثیف می رسد و یا سقف کپک زده  و یا معیوب شده است، باید بدانید که رشد کمی جلبک به دلیل وجود رطوبت  هوا، رنگ شینگل را متفاوت تر کرده است و در واقع هیچ اتفاقی برای شینگل سقف شیبدار شما نیفتاده است.

جلبک های روی سقف از فاصله دور مشخص نبوده و صدمه ای جدی به سقف شیروانی شما نمی زند، ولی زیبایی شینگل را با مشکل مواجه می کنند.

جلبک ها زیر ورقه های فلزی ، به صورت پنهان وجود دارند و فعل و انفعالات شیمیایی این فلز باعث رشد آنها می شود.

هر زمان با بارش باران یا برف،یا جاری شدن آب، احتمال ایجاد محیط مناسب برای رشد جلبک ها بر روی سقف شیبدار شینگل بیشتر می شود.

 

شینگل های آسفالتی ضد جلبک

بر اساس نیازی که ایجاد شده در طول این سالها بعضی از تولید کنندگان شینگل آسفالتی، موادی را به شینگل  افزوده اند که باعث شده است این پوشش بام، ضد رشد جلبک و خزه شوند.

اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که رطوبت دارد، بهتر است قبل از خرید سقف شینگل مناسب، مطمئن گردید که این نوع شینگل را خریداری خواهید کرد.

مطالعه بیشتر  کاربرد سقف شیبدار

پاکسازی شینگل

 

پاک سازی کامل سقف شینگل

جلبک ها می توانند به وسیله پاک کننده های شیمیایی  از بین بروند ولی باید بدانیم که بعد از مدتی احتمال برگشت آنها وجود دارد.

با این که پاک کننده های شیمیایی به سقف شیبدار منزل شما آسیب نمی زند، ممکن است فشار پمپ کردن این مواد بر سقف شما باعث کمتر شدن  عمر مفید شینگل شود.

مواد شیمیایی (مانند ترکیبات کلری، مواد گالوانیزه ای و پاک کننده آب اکسیژنه) بسیار زیادی در بازار وجود دارد که می تواند این کار را برای شما انجام دهد ولی بهترین مورد که برای شینگل و محیط زیست کم ترخطر تر می باشد، آب اکسیژنه می باشد.

 

تجهیزاتی که برای تمیز کردن شینگل نیاز دارید:

پاک کننده شیمیایی مناسب

عینک محافظ چشم

پمپ اسپری کننده

شیلنگ آب

دستکش کار

طناب محافظ

لباس کار

کفش های مناسب سقف شیبدار

نردبان

امنیت

کار کردن بر روی سقف شیروانی امکان دارد خطرناک باشد و در صورت وجود رطوبت سطح سقف شیبدار، خطر بیشتر می باشد.

بنابراین  به یاد داشته باشید که وسایل لازم برای مراقبت از خود را به همراه داشته باشید.

از کار کردن به تنهایی بر روی سقف های شیروانی که شیب تندی دارند اجتناب کنید و حتما در حین کار طناب محافظ و کفش کار مناسب سقف شیب دار را استفاده نمائید.

همینطور هنگامی که دارید از مواد شیمیایی استفاده می کنید حتما  عینک مناسب برای محافظت چشمانتان، دستکش برای محافظت پوستتان و ماسک برای جلوگیری از ورود مواد شیمیایی به داخل بدنتان استفاده نمائید.

برای تمیز کردن جلبک ها اجازه دهید پاک کننده شیمیایی حدود 15 دقیقه بر روی سقف  بماند و بعد آن را با فشار زیاد آب شستشو نمایید.

مطالعه بیشتر  نمونه هایی از سقف شیبدار یکطرفه و دوشیب

برای اجرای سقف شیبدار شینگل و اطلاع از قیمت شینگل می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه نصب و اجرای شینگل، هزینه زیرسازی شینگل با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه شود.

خرید شینگل را از نمایندگان معتبر انجام دهید تا ضمن مقایسه و انتخاب از بین انواع شینگل ارائه شده، گارانتی معتبر دریافت نمایید.
با ما در تماس باشید.  09199555290

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس مستقیم